Radio Nowhere
Νύν & Αήρ
Λίγα λόγια για εμένα
... λίγα και καλά
(διαβάστε περισσότερα)
Ανθολόγιον
Σύνδεσμοι


Το δώρο της ασχήμειας
1155 αναγνώστες
Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008
10:05

Εχτες τα τα βηματα μου και η μοναξια με πηγαν στο μπαρ των άσχημων.

Ετσι το λεω γω, γιατι το ΄χουν κατι Γαλακια μεταξυ 28 και 33 που ειναι ιδιαιτερα ασχημα. Καπως μεγαλες και ασυμμετρες μυτες, γυαλια, καπως λιγο ατσουμπαλοι.

Επισης οι οι κοπελιες που εχουν να σερβιρουν εχουν κι αυτες τα χαλια τους. Ακομα κι οταν χαμογελανε εσυ θες να προσηλωθεις περισσοτερο στη γεωμετρια του ποτηριου σου.

Ο κοσμος κι αυτος που παει εκει στερειται αυτης της λαμψης που χαριζει η χαρουμενη συμμετρια προσωπου ή σωματος.

Απο κει περναω μια φορα ισως και δυο την εβδομαδα.

Ο χωρος εχει μια τετοια ηρεμια και ειλικρινεια που με καθησυχαζει.

Πιθανον να βγαινει απο το οτι ολοι αυτοι γνωστες πλεον της εντυπωσης τους, απαλλαγμενοι απο καθε οξινη ματαιοδοξια ν' αρεσουν ή να δειξουν αφηνουν την τον εαυτο τους ελευθερο να εκφραστει μεσω της φυσικης καλοσυνης που καθε ανθρωπος διαθετει ως γονιδιακο καυσιμο.

Εινα σα να σου λενε: δεν ειμαι αυτο που βλεπεις, ειμαι αυτο που σκεφτομαι και αυτο που εκφραζω καθως σου μιλαω. Κανενα παραπετασμα μορφης δεν μπαινει μεταξυ εμενα και της αντιληψης σου.

Ισως ακομα και λογω του οτι αναποφευκτα εχουν λυπηθει μεχρι τωρα λογω πολλαπλων απορριψεων να εχουν λειανει τη σταση ζωης τους κατευθυνοντας τη σκεψη τους και τα θελω τους σε περισσοτερο ουσιαστικα πραγματα.

Το δωρο της ασχημειας φτανει να ειναι μια ομορφια εσωτερικη, ειλικρινης και αμεση μεσα απο το ταξιδι της στα περατα της αυτοαμφιβολιας.

Καποια στιγμη σηκωσα το κεφαλι απο το ποτηρι μου και κοιταξα το κοριτσι βαθεια στα ματια.

Ηταν ομορφη με το τροπο που ειναι ομορφο ενα χελιδονι, ενα μοναχικο δεντρο, μια παλια βαρκα τραβηγμενη στην αμουδια.

Χαμογελασε.

Χαιρομαι που με ειδες, σα να μου 'λεγε.

 

Σχόλια

21/06 12:13  katepano
Πανέμορφο κείμενο! Σαν λειτουργία σ' εξωκκλήσι!
21/06 12:33  Nastybishop
είδες τραγική ειρωνεία; ένα τόσο όμορφο κείμενο πάνω στην ασχήμια...
μερικές φορές εξοργίζομαι με την ζωή, πόσο απλόχερη είναι για κάποιους και πόσο άδικη για άλλους. Και όσο και αν προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου, να μην εγκλωβίζεται στην εικόνα, να μην γίνεται δέσμιος της ομορφίας πάντα όλες οι προσπάθειες καταλήγουν στο κενό. Εξοργίζομαι με τον εαυτό μου, μου την δίνει, δεν γουστάρω να κρίνω από το περιτύλιγμα...τι διάολο είναι ένα ζευγάρι γαλάζια μάτια, εκτός από μια συγκεκριμένη απόχρωση προϊον της γονιδιακής ρουλέτας; γιατί πρέπει να με εγκλωβίζει; γιατί πρέπει να γίνομαι διανοητικός σκλάβος τους; Κι όμως η φύση είναι σκληρή, όχι μόνο χάρισε την ομορφία σε λίγους, αλλά εξανάγκασε και τους υπόλοιπους δουλικά να την λατρεύουν...
21/06 12:39  favlos
nasty καλά τα λές.
Όπως θαυμάζεις την όμορφη φύση χωρίς ενοχές,έτσι θαυμάζουμε και το ωραίο στον άνθρωπο...Είναι απλό.

Γιάννη ωραίο,αλλά μακριά απο μας τέτοια δωρα...:)
21/06 12:39  Nastybishop
Έχω δύο ξαδέρφες. Η μια είναι κακάσχημη ή άλλη κούκλάρα. Ξαδέρφες είναι, δεν τις βλέπω φυσικά σαν γυναίκες...κι όμως...παρόλα αυτά έχω πιάσει τον εαυτό μου να τους συμπεριφέρεται διαφορετικά, να μεροληπτεί. Μπαίνει η μια μέσα στο σπίτι και σαν να το ομορφαίνει, δεν θέλω να φύγει...την πειράζω...να σου γνωρίσω κανά ωραίο παιδί της λέω. Γελάει. Η άλλη μιλάει και με εκνευρίζει, άντε να φεύγει...

Μαλακία μου το ξέρω. Αλλά είναι πολύ δύσκολος εχθρός η ομορφία. Σκληρή η ρουφιάνα, δεν την κάνεις καλά με τίποτα.
21/06 12:54  favlos
nasty σαν τι τις βλέπεις? :)
21/06 12:59  Κλεάνθης
Nasty, αφού επικαλέστηκες τη φύση, ίσως γνωρίζεις ότι η ομορφιά έχει να κάνει με τη "φυσική επιλογή" και τη βελτίωση των ειδών. Είναι φαινοτυπικό δείγμα καλού γενότυπου (γονιδίων). Δεν είναι τυχαίο αυτό που λες, και πιθανώς έχει να κάνει και με τα βασικά ένστικτα του ανθρώπου και συγκεκριμένα αυτό της αυτοσυντήρησης. Άρα ίσως όχι μαλακία σου.
Την καλημέρα μου σε όλους.
21/06 13:04  Κλεάνθης
Favle, την άσχημη σίγουρα σαν ξαδέρφη :)
21/06 13:06  Nastybishop
Φυσικά έτσι είναι όπως λες. Πχ υπάρχει συγκεκριμένος βιολογικός λόγος που το χ χαρακτηριστικό γίνεται αντιληπτό ως ωραίο και το ψ χαρακτηριστικό αντιληπτο ως άσχημο. Και συνήθως το ωραίο είναι ταυτόχρονα και χρήσιμο, υποννόωντας έτσι την ύπαρξη μιας αναγκαιότητας, μιας βελτιστοποιήσης. Για παράδειγμα το καθαρό δέρμα είναι δείγμα υγείας και ευεξίας ή οι φαρδειές πλάτες και το ύψος (που γίνονται αντιληπτές στο γυναικείο φύλο ως κάτι ωραίο) είναι δείγμα σωματικής ρώμης. Με άλλα λόγια το ωραίο δεν είναι πάντα τυχαία ωραίο και συνήθως ένας εξελικτικός βιολόγος έχει εξηγήσεις πάνω στο ΓΙΑΤΙ το ωραίο είναι ωραίο.

ΟΜΩΣ ρε γαμώτο δεν είμαι και ζώο που άγεται και φέρεται από τις φυσικές δυνάμεις και τα βιολογικά ένστικτα της αναπαραγωγής και της εξέλιξης. Τι διάολο είμαστε και ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
21/06 13:09  Yannis K.
Παιδια, εξαιρετικη κουβεντα εχετε στησει!

υ.γ. Γιωργο να σε βλεπουμε πιο συχνα
21/06 13:12  Κλεάνθης
Φυσικά, είμαστε άνθρωποι, στην κορυφή της πυραμίδας του ΖΩΙΚΟΥ βασιλείου.

Nasty, έτσι πίστευα και εγώ, κλασσικός ορθολογιστής (βλέπε τυφλός) μέχρι που υπηρέτησα στις ειδικές δυνάμεις. Μόλις με κράτησαν άυπνο και νηστικό και αφού με κούρασαν απίστευτα επί ένα χρονικό διάστημα, ήμουν έτοιμος να φάω άνθρωπο.

Όχι απλά ζώο αλλά και του χειρίστου είδους, κανιβαλικό είδος.
21/06 13:14  Yannis K.
Nasty, οπως τα λες μαλλον ειναι.
Και φαινεται να ειναι τοσο βαθειες οι εγγραφες που μπροστα στην επιλογη του καλυτερου που εκφραζεται με το ωραιοτερο φαινεται να επικρατει τελικα αυτη η επιβολη της ομορφιας σαν απολυτο.
21/06 13:17  Yannis K.
Α, κι ας μην προσαψουμε στην ομορφια καμια προθεση ε?
Ειναι.

Κι επισης κανενας δεν εχει παρατηρησει ποτε οτι ομορφοι πανε μονο με ομορφους. Οι μιξεις ειναι απειρες.
Απλως, απ' οτι φαινεται οι ομορφοι ...το κανουν πιο συχνα:)
21/06 13:21  Nastybishop
Ναι Γιάννη. Και είναι εξοργιστικό. Είτε μας αρέσει, είτε όχι δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Είναι σχεδόν αδύνατον να "ωραιοποιήσουμε" την ασχήμια, όσο και να μας την σπάει μια όμορφη γυναίκα θα μας κόβει την ανάσα, θα μας θολώνει το μυαλό, θα εισβάλλει βάναυσα στη ζωή μας φέρνοντας τα πάνω κάτω. Και ας είναι το πιο επιφανειακό, επιπόλαιο, ηλίθιο πλάσμα του κόσμου, δεν έχει καμμία σημασία...μάτια, μπουτια, βυζιά, κώλοι μπορούν να μας κάνουν την ψυχή μπάχαλο. Έτσι απλά χωρίς αν μπορείς να φέρεις καμμία αντίσταση.
21/06 13:28  Yannis K.
μηπως για πολλες απ΄ αυτες τις καλλιπυγες που αναφερεις υπαρχουν αρκετες που η ομορφια τους ειναι η καταρα τους?
Πρωτον απο την υπερπροσφορα ηδονης που εχουν και θα πρεπει να μην αφηνει και πολυ χωρο και για αλλα (ισως) και δευτερον απο αυτη την ντοπαρισμενη απο χρονια ματαιοδοξια που θελει συνεχεια να τρεφεται.
21/06 13:32  Nastybishop
Τώρα μου θύμισες αυτήν την καταπληκτική ατάκα του Πασκάλ Μπρυκνερ: "όποιος πιστεύει ότι το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία ας το χαρίσει". Βλέπεις ο πλούσιος, όπως και ο όμορφος, έχουν την επιλογή να αποποιηθούν τα πλεονεκτήματα τους αν εν τέλει πιστεύουν ότι δεν είναι πλεονεκτήματα. Ο φτωχός και άσχημος όμως τι επιλογές έχει;
21/06 13:36  Nastybishop
Αρα αν μια όμορφη γυναίκα έχει το άγχος ότι όλοι άντρες την βλέπουν μόνο για το πήδημα, έχει την επιλογή να μην προβάλει τόσο την ομορφία της (θυμάμαι παλιά στο πανεπιστήμιο είχαμε μια φίλη/συμφοιτητρια ΚΝΙΤΙΣΑ...καταλαβαίνετε πως ντυνόταν ...αμπέχωνο, φαρδια κτλ, λοιπόν μια μέρα έτυχε και πήγαμε για μπάνιο...όταν την είδαμε με μαγιό...μας κόπηκε η μιλία, τέτοιο σώμα βλέπεις μόνο σε τσόντες. Κι όμως ηθελημένα ΤΟ ΕΚΡΥΒΕ!), μια άσχημη όμως τι επιλογές έχει; Καμμία.
21/06 13:45  Yannis K.
Ο/η ασχημος/η επιπλεον εχει μαθει μια ζωη να παλευει με το ιδιο μαρτυριο: τον ανεκπληρωτο ποθο για την/τον ομορφη/ο.
Γιατι ως γνωστον δεν υπαρχει καμια αλληλεγγυη στην ασχημια. Δεν μπορουν να πουν αφου δε μας θελετε θα το κανουμε μεταξυ μας. Βεβαια απο αναγκη τελικα γινεται. Αλλα το μαραζι υπαρχει εσαει.

Να πω κι εγω μια ιστορια:
σε μια προηγουμενη δουλεια ενας συναδελφος πανασχημος, χοντρουλης, φαλακρος ηταν τρελλα ερωτευμενος με μια ομορφη γραμματεα μας. Ελιωνε κυριολεκτικα ενω αυτη τον εγραφε. Ηταν και μια αλλη κοπελλα, χοντρουλα μεν, ασχημουλα ναι, αλλα νδεν ειχε και τα χαλια του συναδελφου.
Οταν μια φορα του ειπα "γιατι ρεσυ δεν πας μ' αυτη? μια χαρα κοπελα ειναι"
γυρισε και μου ειπε "εισαι με τα καλα σου δεν τη βλεπεις πως ειναι".
Ηθελα να του πω κι εγω, "αφου το βλεπεις ετσι και η αλλη η κουκλαρα επειδη ειναι με τα καλα της δε προκειται ουτε στο ιδιο λεωφορειο να μπει ποτε μαζι σου"
Αλλα κρατηθηκα. Νομιζω του εφτανε το μαρτυριο του.
21/06 14:17  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Στην κλίμακα "ομορφιάς" (1) - "ασχήμιας" (9) αυτοαξιολογούμαι με (7)
(όχι <τώρα>, αλλά <τότε> που είχα ακόμη γυμνασμένο σώμα και μαύρα μαλλιά)
Μάλλον καλό μου έκανε στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου και στις σχέσεις με τους άλλους και άλλες, αυτή η "λελογισμένη ασχήμια".

Υ.Γ. 1 Είδατε πως έστησα τη κλίμακα, ώστε να πάρω "καλό βαθμό"...
Υ.Γ. 2 Ευτυχώς μαλλιά έχω ακόμη και πολλά...
21/06 14:19  Nastybishop
Και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια Γιάννη...Πες πως κάποιος είναι χάλια εμφανισιακά. Τι πρέπει να κάνει; να μείνει παρθένος; Αναγκαστικά πρέπει να συμβιβαστεί με κάποια ανάλογη του. Η συνειδητοποιήση όμως αυτού του συμβιβασμού δεν είναι οδυνηρή; Αυτό το μαράζι όπως λες και εσύ.

Ευτυχώς όμως η φύση μας έχει προικίσει με το μεγά όπλο της προσαρμοστικότητας. Δηλαδή αυτον τον συμβιβασμό δεν το συνηδειτοποιούμε, ακριβώς γιατί το μεταφράζουμε ως "φυσιολογικό".

Πχ το παράδειγμα σου μπορεί να ανέβει μια κλίμακα. Στη θέση του συναδέλφου σου να μπεις εσύ, στη θέση της γραμματέας η Μονικα Μπελούτσι, και στη θέση την δική σου ο Μπραντ Πιτ. Να σαι σίγουρος ότι ο Μπραντι Πιτ το ίδιο θα σκεφτόταν και για σένα. Βρε το μαλάκα θέλει και Μόνικα...και φυσικά ούτε που θα σε κοιταγε η Μονικα :). Ομως ευτυχώς όλα αυτά δεν τα συνειδητοποιείς, η ανθρώπινη προσαρμοστικότητα σου σου έχω δώσει την δυνατότητα να περάσεις μια όμορφη νύχτα και με μια γυναίκα που δεν είναι των κυβικών της Μπελούτσι.
21/06 14:20  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Nasty, έχω ανέκδοτο (από σπουδαστικό site)το οποίο μάλλον σε εμπλέκει, αλλά δεν ξέρω που θα ήταν πρέπον να το ανεβάσω...
21/06 14:23  Nastybishop
με εμπλέκει; Περίεργος είμαι να ακούσω!
21/06 14:24  Usοund
Γιάννη, με το μπαρδόν. Αυτό δεν είναι κείμενο. Είναι ο ύμνος του σαβουρογάμη!
21/06 14:25  Yannis K.
Τριανταφυλλε κι εγω της αυτοαξιολγησης ειμαι και οχι της ετεροαξιολογησης.
Εχω λοιπον φτιαξει μια αντιστοιχη κλιμακα, απο το 1 εως το 7. Σε αυτην λοιπον βαθμολογουμε κι εγω με 7. Οπως και ολοι οι ομορφοτεροι απο μενα. Αμα θελουνε παραπανω να πανε να φτιαξουνε τη δικη τους κλιμακα.
Οριστε μας.
Συγχυστηκα παλι.
21/06 14:29  Yannis K.
Ναστυ, φοβερο το παραδειγμα.
και τι να μας πει ο Μπραντ Πιτ ο σαβουρογαμης τωρα?

Θυμηθηκα και το φοβερο συνθημα που ειχε πει η εξεδρα στο Καρεμπε "αντε ρε σαβουρογαμη"!
21/06 14:32  Usοund
Μάλλον με μπέρδεψες με άλλον!
21/06 14:33  Yannis K.
usound, πρωτον τα'χα πιει τα ποτακια μου, παιζει κι αυτο το ρολο του για την αναδειξη τοσο λεπτων σκεψεων ε?
δευτερο (ολιγο τι σοβαροτερο) το κειμενο (μονο, οχι τα σχολια) επικεντρωνει στον ανθρωπο οχι στη πραξη.

Ασε τωρα γιατι γεμισανε τα Σταρμπακς ...εφταρια!
21/06 14:35  Yannis K.
οχι ρε αποηχε, απανταω στο αποαπανω του ατακτου.
για σενα ητανε το προηγουμενο :)
21/06 14:41  napoleon
την εξωτερικη ομορφια την θαυμαζουμε και την αναζητουμε. ομως διαφωνω σε σχεση με την μιζερια ή τον ανεκπληρωτω ποθο που μπορει να φερει ο ανθρωπος σε σχεση με την ασχημια του(φανταζομαι δεν μιλαμε για δυσπλασιες).
ξερω παραδειγμα παιδιου 7 χρονων το οποιο γεννηθηκε με προβλημα στο ποδι και του το εχουν κοψει κατω απο το γονατο. αυτο το παιδι ειναι το μεγαλυτερο αλανι της γειτονιας, παιζι μπαλα, βριζει και τσακωνεται με τα αλλα παιδια. πολυ απλα εγινε σωστη διαχειριση απο τους γονεις του που δεν του ''περασαν'' την ντροπη ή την κακομοιρια εξαιτιας του προβληματος. αντιστοιχα και με την ομορφια αν απο το σπιτι σε κανουν να μην αισθανεσαι ασχημα για αυτο που εισαι απλα δεν εχεις κανεναν ανεκπληρωτο ποθο.
για να μην πουμε για το γνωστο απο εξω κουκλα απο μεσα πανουκλα...
υγ: και εγω ομως συμφωνω με ναστυ σχετικα με την φυσικη ροπη προς το ομορφο οπως μας το εχουν μαθει
21/06 14:47  Κλεάνθης
θα με συγχωρέσετε, αλλά Θεωρώ ότι ο άνθρωπος μπορεί να βρει το δρόμο προς το ευ-ζην και την ψυχική ισορροπία (και κατ' επέκταση την αρμονική συμβίωση με το συνάνθρωπο) χωρίς να χρειάζεται να τσαλακώνει τη φύση του (πχ τάση προς το ωραίο). Ίσως να είναι και προαπαιτούμενο η συμφιλίωση με τη φύση μας.

Απλά ο μύθος του Ηρακλή περί αρετής-κακίας είναι επίκαιρος. Όποιος διαλέξει "στεγνά" το δρόμο του ωραίου,αυτός είναι φαρδύς στην αρχή του και μετά γίνεται στενός και κακοτράχαλος.
21/06 14:58  Yannis K.
napoleon, συμφωνω και βεβαια. Ειπα και πιο πανω οτι μπορει για καποιους η ομορφια τους να ειναι εισιτηριο καταστροφης.

Κλεανθη, οπως και εισιτηριο για το ιδιο δρομολογιο μπορει να ειναι και η καταναλωτικη αναζητηση της, ε?

Και παλι για τον usound, εννοω την ασχημεια σαν αφορμη για εσωτερικο διαλογο. Η εξωτερικη ομορφια σε περισπα.
Αλλα ειναι ομορφη :)
21/06 15:06  Κλεάνθης
Γιάννη και αυτό είναι ένα ακόμη σύμπτωμα μη ΟΜΦΑΛΟΣΚΌΠΗΣΗΣ, δηλαδή αναζήτηση της ευτυχίας έξω από εμάς τους ίδιους. Και πολλά ακόμη.

Αποχαιρετώ την ωραία και ωφέλιμη συζήτηση, διότι με περιμένει μία ανάλογη μετά οίνου και εδεσμάτων δίπλα στην όμορφη θάλασσα. Καλό απόγευμα σε όλους
21/06 15:06  Usοund
Εμένα, δεν με περισπά καθόλου. Με τα μούτρα πέφτω!
21/06 15:16  Yannis K.
Κλεανθη, ευχομαι η ζηλεια μου μολις το διαβασα να μη φτασει ουτε καν εξω απο τη τζαμαρια των Σταρμπακς.

Usound, αυτο ακριβως εννοω :)
Αλλα κι εγω το ιδιο κανω :):)
21/06 18:41  elenitsa 1
Οσους θελεις ρωτα,κι αν βρεις εστω κι εναν που να θεωρει την ασχημια "δωρο",ελα να μου τον δειξεις.Ουτε εναν δεν θα βρεις ν'ανταλλαξει την ομορφια με περισσοτερο μυαλο,πιο πολλα πλουτη,μεγαλυτερη επαγγελματικη καταξιωση,τον ουρανο με τ'αστρα,βρε αδελφε...Ουτε εναν.Ουτε μια.Καστρα απορθητα κυριευονται με την ομορφια.Τετοια ειναι η δυστυχια των μη ομορφων εξωτερικα.Τετοια και μεγαλυτερη των ομορφων,οταν χαθει το λουστρο τους...
21/06 18:47  haros
ενδιαφερουσα κουβεντα,και αν ξεχασουμε καποια <θεσφατα>περι εσωτ,ομορφιας κλπ,θα δουμε καταματα την αληθεια..οι ωραιοι(οπτικα) ανθρωποι,εχουν παντα ανοικτα πολυ περισσοτερα και ομαλοτερα μονοπατια ,απο τους απλως συμπαθητικους,η ακομα περισσοτερο, απο τους ασχημους...
αυτο ισχυει,οχι μονο στις σχεσεις με το αλλο φυλλο,αλλα και σε τομεις(πχ εργασια),που δεν θα επρεπε κανονικα να ισχυει...εχει να κανει ισως,με αυτο που ειπε παραπανω ενας φιλος,περι ενστικτου που απορρεει απο την εμφυτη ταση του ανθρωπου και της φυσης,για φυσικη επιλογη..
το γεγονος οτι οι ανθρωποι χρησιμοποιουν και αλλα μεσα(χρημα,φημη,εξουσια)στην προσπαθεια τους να ειναι αρεστοι και προτιμητεοι απο το ειδος τους,δεν αλλαζει την ουσια...μια πανεξυπνη και μορφωμενη κοπελλα ισως κερδισει την εκτιμηση ενος αντιστοιχου ανδρα,αλλα μια πολυ ομορφη,θα τραβηξει τα βλεμματα και του καθηγητη πανεπιστημιου,και του εργατη της οικοδομης..
22/06 07:05  Yannis K.
elenitsa, ουτε ενας και ακομα περισσοτερο.
Συμβαινει και το εξης επιπλεον που δειχνει κατι σα ρατσισμο θα λεγα αν η λεξη δεν ειχε αυτη την αρνητικη χροια:
λεμε
1. η εταιρεια πηρε καινουρια γραμματεα, το πρωτο που ακουμε ειναι η ερωτηση "ειναι ομορφη?"
2. θα ερθει να μας επισκεφτει η ξαδερφη απο το χωριο, το πρωτο που ακουμε ειναι η ερωτηση "ειναι ομορφη?"
3. Στην μουσικη μπαντα κοντραμπασο παιζει μια γυναικα, το πρωτο που ακουμε ειναι η ερωτηση "ειναι ομορφη?"
κ.ο.κ.
Ευτυχως δεν εχω ακουσει ακομα:
Στην ταδε πολη βγαλανε γυναικα δημαρχο
και να ρωτανε "πως ειναι? ειναι ομορφη?"
22/06 07:14  Yannis K.
haros, ποιο ειναι το θεσφατο? εαν υπαρχει εσωτερικη ομορφια?
Αλιμονο εαν αυτο δεν ηταν θεσφατο.
Την ειχαμε βαψει.
Δεν υποννοησα πουθενα οτι οι ασχημοι ειναι εσωτερικα ομορφοι εαν εννοεις αυτο ή το αντιστροφο.
Τετοια αφελεια μακρια απο μενα.
Οταν λεω για "δωρο της ασχημιας" εξηγω ποιο ειναι αυτο, η αφορμη για ενα εσωτερικο διαλογο μεσα απο μια απορριψη μορφης. Πολυ χοντρα να στο πω: ενας εξυπνος ή αλλιως προικισμενος ανθρωπος οταν αντιμετωπιζει την απορριψη λογω μορφης συστηματικα εχει το κινητρο να οξυνει τα αισθητρια της δικης του αξιολογησης νιωθοντας την απορριψη αυτη ως κατι αδικο απεναντι του.
Καποιος αλλος ομως μπορει να γινει πικροχολος, ξινος μια ζωη, κομπλεξικος, να απομονωθει και τα ρεστα.
Το "δωρο της ασχημειας" ενω υπαρχει δεν ειναι εις θεση να το εκμεταλευτουν ολοι.
Κατι παρομοιο συμβαινει και με το "δωρο της ομορφιας" που αντιστοιχα μπορει να ειναι εισιτηριο επιτυχιας αλλα και καταστροφης.
22/06 07:16  Yannis K.
elenitsa, μαλλον βιαστηκα λιγο στο προηγουμενο σχολιο.
Ισως η συνθεση της Βουλης για παραδειγμα καταρριπτει την τελευταια προταση του προηγουμενου σχολιου μου.
23/06 11:42  CANYON
5*...
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Και ανατέλλει ο ήλιος, και δύει ο ήλιος.
Εκκλησιαστής Α, 5
Αναζήτηση
Προηγούμενα ’ρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις