Radio Nowhere
Νύν & Αήρ
Λίγα λόγια για εμένα
... λίγα και καλά
(διαβάστε περισσότερα)
Ανθολόγιον
Σύνδεσμοι


Το κρυο, το σκοταδι, ο Θεος ... και αλλα ανεξηγητα
985 αναγνώστες
Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2007
12:19

Το παρακατω κειμενο μου εσταλη με e-mail και φιλοδοξει να κατεχει θεση αποδεικτικου λογου. Ειναι τοση η απλοικοτητα των επιχειρηματων που κανονικα το μονο που θα τους ταιριαζε ειναι η αδιαφορια  αλλα γνωμη μου ειναι οτι ειναι τοση η ελαφροτητα του που τελικα εαν προσεχθει κανει περισσοτερο κακο παρα καλο στην υποθεση που φαινεται να υποστηριζει. Απ’οτι φαινεται προερχεται απο μεταφραση καποιου αγγλικου κειμενου προερχομενο απο αυτο το καινουριο φρουτο που βγηκε στην Αμερικη, τους Δημιουργιστες, αυτους που θελουν να βαλουν μαθημα στα σχολεια το μαθημα που λεει οτι η Γη και ο ανθρωπος ειναι ηλικιας 10,000 ετων, και ολα ειναι μερος ενος ευφυους σχεδιου που εξηγει τα παντα, απο την δημιουργια του ανθρωπου μεχρι τη δημιουργια της πυτιριδας.

Ας το δουμε μαζι με καποιο βασικο σχολιασμο (με τα κεκλιμενα γραμματα), βασικο γιατι τα υπαρξιακα ερωτηματα που υποτιθεται οτι θετει ειναι ειτε αντικειμενο κλαδων Φιλοσοφιας (εμπειριοκρατια, αιτιοκρατια, υπαρξισμος ) και δεν μπορουν φυσικα να απαντηθουν σε ενα «κιτρινο» e-mail (πως λεμε κιτρινες φυλλαδες), ειτε προυποθετουν την κατανοηση καποιων επιστημονικων γνωσεων που ειναι σαφες οτι ο συντακτης του αγνοει.

Eνας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή του, για την σχέση μεταξύ επιστήμης και πίστης στον Θεό.
Η υποτιθεμενη συζητηση φαινεται να εγινε μεταξυ φοιτητη και καθηγητη Φιλοσοφιας (το τονιζουμε Φιλοσοφιας,  καθως οπως θα δουμε παρακατω ο εν λογω καθηγητης στερουνταν απαντησεων σε βασικες ερωτησεις που καλυπτουν την αλφα-βητα καποιων επιστημονικων κλαδων)

Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό;

Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.

Καθ.: Είναι καλός ο Θεός;

Φοιτ.: Φυσικά.

Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος;

Φοιτ.: Ναι

Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε μικρέ μου. Είναι καλός ο Θεός;

( Πρωτη προσπαθεια του σοφιστη να δημιουργησει αρνητικη εικονα προς το προσωπο και οχι αντικρουοντας το επιχειρημα. Ο υποτιμητικος τονος που φαινεται να χρησιμοποιει ο κ. Καθηγητης μας κανει να σφιξουμε τα χειλη και να παρουμε μια αμυντικη σταση απεναντι του)

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος;

Φοιτ.: Όχι.

Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο;

Φοιτ.: Ο...Θεός...

Καθ.: Σωστά. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο;


Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα
  πάντα, σωστά;

Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Αρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;

Φοιτ.: Μάλιστα.


Καθ.: Λοιπόν, ποιός τα δημιούργησε;

Φοιτ.: ...

Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό;

Φοιτ.: Όχι, κύριε.

Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό;

Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι.

Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν;


Φοιτ.: Ναι.

Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός σου δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;

( θεμα της επιστημης δεν ειναι εαν υπαρχει Θεος. Η επιστημη εχει διαφορα γνωστικα αντικειμενα και με αυτα ασχολειται. Τωρα εαν καποιες νεες ανακαλυψεις της, θεωριες της ερχονται σε αντιθεση με Θεολογικα θεματα, προβλημα της Θεολογιας ειναι γιατι η Επιστημη οτι υποστηριζει πρεπει και να το αποδεικνυει, και το κανει)

Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου.

Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.

(η πιστη δεν ειναι προβλημα της Επιστημης. Ισως ειναι ενα ψυχολογικο ζητημα αλλα προβλημα της Επιστημης μια φορα δεν ειναι)


Φοιτ: Καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;

Καθ.: Ναι.

Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;

Καθ.: Ναι.


Φοιτ.: Όχι, κύριε. Δεν υπάρχει. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να
  περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της.

Ο νεαρος πιστος αρχισε τις λεκτικες αλλα καθολου λογικες ακροβασιες. «κρυο» δεν υπαρχει επιστημονικα ως εννοια. Εκφραζει μια αισθησιακη εμπειρια καθως και μια σχεση ως προς κατι αλλο και την σχεση ανταλλαγης τους. Ετσι «κρυο» ειναι ενα μεταλλο π.χ. 42 βαθμων Κελσιου ( η‘ και 200) μεσα σε μια υψικαμινο διοτι απορροφα την θερμοτητα  της, ενω ως γνωστον δεν εχει μετρηθει αυτη η θερμοκρασια σε ανθρωπο και θεωρειται πολυ «ζεστο». «Κρυο» ειναι αυτο που παιρνει ενεργεια απο κατι «ζεστο» που του δινει ενεργεια. Σαφως το «κρυο» δεν ειναι αντιθετο της θερμοτητας. Για τι πανηγυριζει ο νεαρος πιστος? Τι ειδους νικη ειναι αυτη που κατηγαγε? Επισης ο ρηξικελευθος (δηλαδη της πλακας) ορισμος οτι «κρυο» ειναι η απουσια θερμοτητας δεν αρμοζει σε επιστημονα. Παρ’ολο το μπερδεμα εννοιων που εχει στο (πιστο) κεφαλι του καπου εχει ακουσει (και ειναι σωστο) οτι η θερμοτητα ειναι ενεργεια. Αρα, «κρυο» ειναι η απουσια ενεργειας? Ο νεαρος πιστος πρεπει να εκανε τεραστια πνευματικα αλματα στη συνεχεια για να καταληξει απο αυτη τη μπαρουφα στην μεγαλειωδεστερη εξισωση της επιστημης που ειναι σε ευθεια αντιθεση με αυτο το λεκτικο παραλληρημα (δεν σας δινω το ονομα του νεαρου πιστου μη σας χαλασω το σασπενς). Αλλο ατοπημα, που δειχνει την ελλειπη γνωση του νεαρου (μα τι ηπιε μετα κι εγινε τοσο εξυπνο?) ειναι οτι το απολυτο μηδεν (προφανως μιλα για Φαρεναιτ, και ο καλοθελητης που εκανε τη μεταφραση οντας και ο ιδιος επιστημονικα ασχετος ουτε που το καταλαβε) μπορει να επιτευχθει ειναι λαθος και εκφραση που μονο αγραμματος θα χρησιμοποιουσε. Το απολυτο μηδεν(-273 βαθμοι Κελσιου)  ειναι μονο θεωρητικο σημειο και πρακτικα δε μπορει να επιτευχθει καθως συνεπαγεται  την απολλυτη  παυση ολων των ατομικων και υποατομικων κινησεων, κατι που η κβαντικη μηχανικη αποκλειει.


Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...
(μαλλον απο τα τα τουβλα που πεφτουν...)


Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;

Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι;

(Για καθηγητη Φιλοσοφιας λιγο ντεμεκ τον κοβω)

Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως... Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.

(Μαααστα....το σκοταδι ως εννοια. Εαν υπηρχε το σκοταδι θα μπορουσες να το κανεις σκοτεινοτερο. Ωραιος ο νεος!  Ενω τωρα που δεν υπαρχει το σκοταδι δεν μπορεις να κανεις το σκοταδι σκοτεινοτερο. Δεν γινεται ρε παιδι μου, πως το λενε!Γινεται νεαρε μου, με μυαλα σα το δικο σου γινεται το σκοταδι σκοτεινοτερο, πισσα γινεται)

Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ;

(απο το κρυο στο σκοταδι... τι μας περιμενει αραγε  μετα?)

Φοιτ.: Κύριε, ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική.

(Ελα ρεεε! Κι ολα αυτα επειδη εσυ μας «απεδειξες» οτι δεν υπαρχει κρυο και σκοταδι! Τσσ τσσ τσς ....)

Καθ.: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;

(Σιγα μη σ’αφησει!)

Φοιτ.: Καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου, καθηγητά διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού;

(Κρεσεντο! Αλεγκρο μα νον τροπο! Ας τα παρουμε ενα-ενα γιατι  πολυ θαρρος πηρε ο μικρος.

 Πρωτον, η επιστημη μεσω της κβαντομηχανικης εχει απορριψει την δυαδικοτητα των φαινομενων. Θα του’λεγα του μικρου να παει να διαβασει αλλα τον κοβω για κουμπουρα οποτε χαμενος θα παει ο κοπος του. Αυτος που υποστηριζει τη δυαδικοτητα του κοσμου σε Καλο-Κακο ειναι ο πιστος της οποιαδηποτε θρησκειας, απο τους Ταλιμπαν μεχρι τους Ευαγγελικους  Ταλιμπαν.

 Δευτερον, ο καυμενος ο κυριος Καθηγητης δεν υποστηριξε οτι υπαρχει καλος Θεος και κακος Θεος. Ο καψερος λεει οτι εφοσον επιτρεπει το κακο που ο ιδιος παραδεχτηκες οτι υπαρχει τι σοι καλος ειναι.

 Τριτον, σαν κατι τελικο ο Θεος δεν μπορει να μετρηθει, οκ. Αν και δε καταλαβαινω τι θες να πεις ας δεχτω οτι ο Θεος δε μπορει να μετρηθει σαν κατι τελικο. Σαν κατι αρχικο? Σαν κατι ενδιαμεσο?

 Τεταρτον, η Επιστημη προσπαθει να εξηγησει τι ειναι η σκεψη και εχει επιτυχει παρα πολλα πανω σε αυτο. Βιβλιογραφια υπαρχει και ειναι διαθεσιμη. Επισης συνεχιζει το εργο της ερευνας της επειδη αυτη ειναι η φυση της, δεν σταματαει σε κατι σαν τελεσιδικο αλλα επεκτεινεται συνεχως διευρυνοντας το, οχι σαν την πιστη του νεαρου που κατι του ειπανε και παει και τελειωσε- εχει μετα ερμηνεια για ολα.

Πεμπτον,την ηλεκτρικη και τη μαγνητικη ενεργεια η Επστημη την εχει καταλαβει πολυ καλα, τη χρησιμοποιει κατα κορον σε επιτευγματα που ουτε τα βαζει το μυαλο σου και επειδη δεν ειναι ιδιοτελης την προσφερει σε ολους (πιστους και απιστους) και σε διαφορα πακετα, μορφες και ευκολιες.Εαν εσυ νεαρε μου δεν την εχεις καταλαβει προσεχε μη παθεις καμια ηλεκτροπληξια ετσι ασχετο που σε βρισκω.

Εδω βλεπουμε ενα εργαλειο ανοησιας, «την επικληση στην αγνοια»: αγνοω την ερμηνεια ενος φαινομενου αρα μονο μεταφυσικη εξηγηση υπαρχει. Οχι αγαπητε μου, απλως αγνοεις. Τιποτα παραπανω.

Εκτον, « ο θανατος δεν μπορει να υπαρξει αυτονομος .... ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της». Ελα ρε, κι επρεπε να φτασουμε ως εδω για να δουμε οτι συμφωνουμε! Και κοντεψαμε να τσακωθουμε κιολας! Ναι, ο θανατος ειναι η απουσια της ζωης. Παμε για κανα μπιλιαρδο τωρα?

Εβδομο, ο κ. Καθηγητης διδασκει οτι οι ανθρωποι προερχονται απο μια μαιμου. Μα, καθηγητης Φιλοσοφιας δεν ειπαμε οτι ειναι?

Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.

Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;

(Ναι, περασε απο μπροστα μου ενα απογευμα, ολη η εξελιξη μεσα σ’ενα δευτερολεπτο. Μα γιατι αυτος ο καθηγητης δεν του απανταει με τον ιδιο τροπο που αυτο το παιδι ρωταει δε μπορω να το καταλαβω)

Καθ.: ...
(εμεινε σβωλος ο καθηγητης)


Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας;
( Ο νεαρουλης μας αγνοει οτι υπαρχουν ευρηματα, οτι υπαρχει η επιστημη της γεωλογιας, της ζωολογιας, της παλαιοντολογιας και οτι αυτα τα ευρηματα υπαρχουν τροποι να χρονολογηθουν)


Καθ.: ...
( Ο κ. Καθηγητης μας το αγνοει επισης...)


Φοιτ.: Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Κανένας. άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;

(Ελα μωρε, ουτε ενας σε αυτη τη ταξη δεν εχει δει τον εγκεφαλο του καθηγητη! Ουτε τον ακουμπησε? Ουτε τον μυρισε?ενταξει αν υποθεσουμε οτι αυτη η συζητηση εγινε το Μεσαιωνα, τωρα που εν τω μεταξυ ειδαμε και μυρισαμε  τον εγκεφαλο, τελειωσαμε? Καθαρισαμε?)

 Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.
(λευκη πετσετα στο τερραιν ο καθηγητης! το εσκισε το πτυχιο του! Ποιος ξερει απο που το ειχε αποκτησει, αραγε? Απο κανα ιδιωτικο ΙΕΚ μαλλον. )


Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά.

(Χειροκροτημα!!! Ο συνδεσμος μεταξυ ανθρωπου και θεου ειναι η πιστη! Και κυριως η πιστη στην αγνοια απ’οτι φαινεται. Τωρα πως κραταει τα πραγματα ζωντανα δεν το καταλαβαινω, αλλα ελα μωρε τωρα, ψιλοπραγματα....)

Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο
ALBERT EINSTEIN...
(Κι εγω νομιζα οτι ητανε ο Γερασιμος Γιακουματος ρε παιδια!)

Σχόλια

14/11 14:06  vampire
"Πιστεύω στο θεό του Σπινόζα, που αποκαλύπτει τον εαυτό του στη σοφή αρμονία του κόσμου, και όχι σ' έναν θεό που ασχολείται με τις τύχες και τις πράξεις των ανθρώπων"

ALBERT EINSTEIN

14/11 14:35  Yannis K.
Φιλε vampire σχετικα με την Θρησκευτικοτητα του Αινσταιν θα τα ξαναπουμε συντομα με αρθρο βασισμενο στο βιβλιο του Max Jammer (ψαξε το στο Google) απο τις εκδοσεις του Πανεπιστημιου του Princeton.
Απευθυνοντας σου επισης το ερωτημα γιατι αραγε οι "πιστοι" να καταφευγουν σε τετοιες πλαστογραφιες χρησιμοποιωντας το ονομα ενος μεγαλου επιστημονα ενω συγχρονως βαλλουν με τοσο παθος την επιστημη, σου αφιερωνω δυο αλλα απο αυτα που ειχε πει ο θειος Αλμπερτ:
"H ιδεα ενος προσωπικου Θεου μου ειναι εντελως ξενη - και μου φαινεται και αφελης"
και
"Ειμαι ενας βαθεια θρησκευομενος απιστος. Προκειται για ενα καπως νεο ειδος θρησκειας"
14/11 15:07  alex1
Μην πιστεύετε ό,τι διαβάζετε στο internet.
Αυτός που έστειλε το e-mail, τι στόχο είχε;
Από μια τέτοια συζήτηση σηκώνεσαι και αποχωρείς, γιατί αν δεν το κάνεις μετά θα έχεις τύψεις για όλη σου τη ζωή...
14/11 15:17  Yannis K.
Τι εννοεις να μην τα πιστευουμε?

Θεωρεις οτι τα επιχειρηματα του συγκεκριμενου mail ειναι σαθρα αλλα υπαρχουν και καλυτερα?
Εαν αυτο εννοεις συμφωνουμε ως προς το πρωτο και διαφωνουμε ως προς το δευτερο.

Καπου στο κοσμο εχει (ξανα)αναψει μια συζητηση σχετικα με τη δημιουργια του κοσμου. Μεχρι το Κογκρεσο εχει φτασει το θεμα, και ο ιδιος ο Μπους υποστηριζει οτι ο "Δημιουργισμος" πρεπει να διδασκεται στα σχολεια.
Εγω κατι τετοια θεματα τα γουσταρω, με φτιαχνουνε, εχω κολλημα με την ανθρωπινη αφελεια πως να το κανουμε.
Γιατι να εχεις τυψεις εαν συζητησεις τετοιες αποψεις? Τυψεις θα εχω εαν δεν τολμησω να πω την γνωμη μου.
14/11 15:24  alex1
Όταν λέω συμμετοχή σε συζητήσεις εννοώ όπως αυτή ανάμεσα στον "καθηγητή" και τον "φοιτητή" και όχι όπως αυτή που γίνεται στο blog (μην αρπάζεσαι, αν δεν πίστευα πως αξίζει γιατί να γράψω, για να το παίξω μάγκας;)
"Το μην πιστεύετε ό,τι διαβάζετε στο internet" αφορούσε αυτόν που σου έστειλε το e-mail
14/11 15:47  Yannis K.
Alex απλως δεν μου ηταν κατανοητο τι εννουσες και προσπαθησα να κανω οσο πιο αναλυτικη την ερωτηση μου.

Επισης, επειδη η αληθεια ειναι οτι αισθανομαι λιγο αβολα σε χρηματιστηριακο site να γραφω τετοια θεματα, εξηγησα γιατι ασχοληθηκα με αυτο το mail.
Σ' ευχαριστω για τη συμμετοχη
14/11 19:13  Βασιλης-Αντ
Γιαννη
Μπερδευτηκε το μυαλο μου-φταιει και το χρηματιστηριο που το παρακολουθω απο το πρωι- αλλα θα κανω επναληψη αναγνωσης.
Σε ευχαριστουμε να εισαι καλα.
14/11 19:52  Yannis K.
Βασιλη το πολυ χρηματιστηρι κανει το παιδι ...
τι το κανει πες μου εσυ που εισαι και πιο παλιος :)

Μου στειλανε ενα e-mail το πρωι που με προβοκατορισε (ρημα τωρα κι αυτο...) και ειπα να το σχολιασω γιατι τετοια θεματα "μου πατανε τον καλλο" (με ποσα "λ" ο καλος παρακαλω?)
και μου ρθε και απο φιλο με Master στο Πολυτεχνειο.
Ε, τα ειδα ολα, ανθρωπος ειμαι κιεγω...αναψα..ειπα...ξειπα...τι να κανω?
το πιο κακο απ'ολα ειναι οτι ο φιλος μου μπορει και να μη μου ξαναμιλησει...
Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Και ανατέλλει ο ήλιος, και δύει ο ήλιος.
Εκκλησιαστής Α, 5
Αναζήτηση
Προηγούμενα ’ρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις